GGG-Logo-NL-Web-Head-Top

In geval van schade

Geachte klant,
afwikkeling in geval van schadeneem de onderstaande werkwijze absoluut in acht, zoals ook in uw garantievoorwaarden is beschreven.
Meld voor de reparatie de schade onmiddellijk telefonisch, schriftelijk of per fax aan de GGG Garantie en stel op aanwijzing van de GGG Garantie occasions de voertuigverkoper op de hoogte.

Contactgegevens van de GGG Garantie:

GGG Garantie Nederland
Postbus 2
9765 ZG  Paterswolde

Tel: +31 (0) 85-06 06 120


Voor aanvang van de reparatie

De volgende documenten moeten voordat de reparatie uitgevoerd wordt aan GGG Garantie verstrekt worden:

  • De volledig ingevulde aangifte van schade (het garantienummer moet absoluut ingevuld worden)
    Download: Aangifte van schade Garantie
  • Een gedetailleerde raming van de kosten
  • Het bewijs van alle, vanaf het begin van de garantie, volgens de richtlijnen van de fabrikant uitgevoerde onderhouds- en inspectiewerkzaamheden
  • Een kopie van het kentekenbewijs deel 1

 

Let op!

  • Indien u de garage toch toestemming geeft te starten met de reparatie zonder een autorisatie te hebben verkregen van GGG Garantie heeft u geen recht meer op een vergoeding.
  • Er mag pas begonnen worden met de reparatie nadat GGG Garantie een schriftelijke prijsakkoord heeft afgegeven aan de garage of het autobedrijf.
  • U dient deze claimprocedure nauwgezet te volgen. Indien u deze procedure niet volgt, dan kan de geldigheid van uw claim en de noodzaak tot reparatie niet worden vastgesteld.

 

Download:

Download hier de aangifte van schade:


(Voor de aangifte heeft u de Adobe Reader nodig, die u hier gratis kunt downloaden)

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn maken we gebruik van cookies. Door de website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Verdere informatie is te vinden in ons privacybeleid.
Privacybeleid Akkoord